Beyond Virtual Carnival and Masquerade

نویسندگان
چکیده

برای دانلود باید عضویت طلایی داشته باشید

برای دانلود متن کامل این مقاله و بیش از 32 میلیون مقاله دیگر ابتدا ثبت نام کنید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

Masquerade

John Skelhorn introduces masquerade, a strategy of prey animals to resemble inanimate (and inedible) objects.

متن کامل

Masquerade Syndromes

Masquerade syndromes are disorders that occur with intraocular inflammation and are often misdiagnosed as a chronic idiopathic uveitis. The term "Masquerade Syndrome" was first used in 1967 to describe a case of conjunctival carcinoma that manifested as chronic conjunctivitis [22]. Today, it is used to describe disorders that stimulate chronic uveitis. Because of the nature of the underlying di...

متن کامل

Carnival: a Short History of Carnival Customs and Their Social Function

Essential information on the origins and history of Carnival is provided, together with some remarks about the changes in Carnival practice, which were caused by political changes in Croatia. The author explains the Carnival terminology, discusses the place of Carnival in the Christian calendar, and writes about ancestral masks and the legacy of the Late Antiquity in Carnival customs. He points...

متن کامل

سندرم Masquerade

مترجم: دکتر محمدحسین دهقان: استاد- چشم‌پزشک- دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی              دکتر حسین قاضی: دستیار چشم‌پزشکی- دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی * این مقاله ترجمه‌ای از مجموعه “Focal Point” مربوط به ماه September سال 2013 با عنوان “Masquerade Syndrome” می‌باشد. مقدمه      سندرم‌های Masquerade Syndrome (MS) که حدود 5 درصد موارد یووییت را تشکیل می‌دهند با سلول‌هایی که به نظر می‌رسد ارت...

متن کامل

Collaborative virtual environments: going beyond virtual reality

With the growing demand for collaboration technologies, several CSCW (Compute-Supported Cooperative Work) systems have been developed. CVEs (Collaborative Virtual Environments) represent an important category of CSCW systems that generally make use of 3D shared space to provide collaboration facilities. However in most CVEs collaboration is restricted to the Virtual Reality context. In this pap...

متن کامل

ذخیره در منابع من


  با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ژورنال

عنوان ژورنال: Games and Culture

سال: 2007

ISSN: 1555-4120,1555-4139

DOI: 10.1177/1555412006296248